• Jūratė Gembutienė

5 PATARIMAI, KURIAIS GALIMA PASINAUDOTI COVID-19 KARANTINO METU

Updated: Apr 25

Jei jūsų kasdienybė buvo neatsiejama nuo įtempto bėgimo ir sukimosi tarp darbo ir namų, tarp pareigos ir noro nors minutę pailsėti, atsipūsti, pajusti, kad pagaliau nereikia skubėti, jei trūkdavo laiko kažkam, ką labai norėdavote padaryti, tai dabar, kai dėl koronaviruso pandemijos priversti likti namuose, galima pasinaudoti proga ir šį laiką praleisti įdomiai, naudingai ir prasmingai. Toliau rasite pateiktus patarimus, kurie jums padės išnaudoti šį karantiną papildant savo žinių ir įgūdžių bagažą, atrandant sielai artimų užsiėmimų.


© JÉSHOOTS (Canva)

1 - Įgaukite naujų įgūdžių


Jei jau seniai turite fotoaparatą ir visą laiką svajojote išmokti kokybiškai juo fotografuoti, jei žinote, kad galite rašyti knygą, bet niekada nerasdavote tam laiko, jei esate pedagogas, visada norėjęs pasimokyti daugiau, tai kodėl viso to neišmokus dabar?


© PhotoMIX Ltd.(Canva)

Vertindamas bendrą situaciją šalyje, Pedagogas.lt kviečia visus Lietuvos pedagogus šiuo ekstremaliu laikotarpiu naudotis mokymais NEMOKAMAI.

O galite tiesiog mokytis SEO specialybės ir neatsitraukiant nuo kompiuterio susikurti savo verslą.

Balandžio mėnesį „Nikon“ siūlo nemokamas internetines fotografavimo klases (anglų kalba).


2 - Išmokite naują kalbą


Gal jau seniai su pavydu žvelgiate į tuos, kurie gali suprasti ir bendrauti anglų kalba? Tuomet šis patarimas jums. Tyrimai rodo, kad norint lengvai išmokti šią kalbą, tereikia 480 valandų. Taigi, jei mokysitės (vietoj darbo, į kurį šiuo metu negalite eiti) 5 valandas per dieną, po trijų mėnesių jau galėsite bendrauti su anglakalbiu.



© Kaboompics .com (Canva)

Nemokomi anglų kalbos kursai.


3 - Tapkite sportiškais


Nuo koronaviruso pandemijos pradžios pastebėtas didžiulis žmonių susidomėjimas savo kūno sveikata. Todėl siūlome namų sąlygomis išlikti, o gal netgi tapti sportiškam.


© Andrea Piacquadio (Canva)

Namų treniruotė su Rūta. Kūno dizainas.

Pratimų kompleksas, skirtas nugarai ir pilvo presui, su Rūta.

IMPULS treniruotės. Body Tone – Agnė.


4 - Rūpinkitės savo emocine sveikata


Vienas iš svarbiausių dalykų krizės ir izoliacijos metu yra rūpinimasis savo emocine sveikata. Geros emocinės sveikatos palaikymo priemonės yra joga, meditacija ir atsipalaidavimas.


© Magicbowls (Canva)

Meditacijos mokymai ir pokalbiai su Martynu Driuku.

Meditacija Pradedantiesiems. 5 pagrindiniai žingsniai, kaip medituoti su Indre Marija.

Lengva joga pradedantiesiems su Ilona.


5 - Išmokite gaminti


Pasinaudokite proga ir karantino metu būdami namuose išmokite kelių naujų patiekalų, kuriais galėsite nudžiuginti ir vyrą, ir vaikus.


© Life Of Pix (Canva)

Linksmai, lengvai ir paprastai... Tai Beatos virtuvė. Peržiūrėkite visą tuntą įrašų ir gal rasite kažką, kas taps jūsų šeimos tradiciniu patiekalu.



© Canva

Taigi, pasinaudokite patarimais ir atminkite, kad dabar privalote likti namuose, nes šiuo metu tai vienintelė priemonė, kuri tikrai padeda neplisti koronovirusui.









Likite namuose, saugokite save, savo artimuosius ir visus aplinkinius!


! Norėdami komentuoti, būtinai turite prisijungti prie naujienų portalo (prisijungimas straipsnio viršuje).

Prenumeruokite mūsų svetainę

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

© 2020 LaikasTau Visos teisės saugomos.